Fruity Strawberry Heart

Wednesday, June 9, 2010

busy...................

times being viewed by blogwalker
uishhhhhhhhhhh....byknyer le sawang...maklumlah dh lama x update blog saya ni......bknnyer apa....saya sgt2 le busynyer....sblm skoll break ari 2 busy dgn bdk2 exam....last week busy dgn weding my sis in law...
cite pasqal wedding ni...eeeeeeee....memang memenatkan...dh le  x pasal2 saya kena jd pengapit pengantin.....malu yg amat sya ni tau........memandangkan saya ni menantu sulung n satu2nye menantu perempuan yg ada,jd saya antara org penting dlm majlis (org yg selalu kena marah pun ye gak )...memang x diam le saya....nanti saya upload pic wedding 2 yer...byk yg amat....skrg saya nk study dulu...esok saya exam PTK....
semoga esok saya blh menjawab dgn baik walau pn x study langsung...kahkahakhakah

2 comments:

  1. salam kenal.. kita sekapal.. jemput singgah ke rumah.. :)

    ReplyDelete
  2. w'salam akak.....insya allah...akak pn klu ke pahang jemputlh ke rumah

    ReplyDelete