Fruity Strawberry Heart

Monday, June 21, 2010

MONDAY

times being viewed by blogwalker
ada pa dgn monday @ isnin...uwahhhhhhhhhhhh.........ari ni kan sesi baru persekolahan bg penggal ke dua bermula.....maknanye saya pun dh start keje blk le.....waaaa....setelah 2mggu bermalasan di rumah......
oleh krn dlm cuti ni amalan tido slps subuh telah saya amalkan.....( solat subuh pun kul 6.45...) maka saya amat bimbang saya x dgr bunyi alarm hp......( mama ckp saya ni klu tido,bom meletup pn x sedar)..hahahaha..soo saya pun sprt biasa minta abah buat morning call kt saya sayanggggggggggggggg abah....
lps dpt morning call dr abah saya un bgn...tp saya tgk jam baru kul 5.45..ya rabbi.....malasnyer nk bangun....tp saya gagahkan juga diri......mandi punya pasal 1 hal.....sejuk yg amat.....
tgh bersiap-siap nk make u2 bagai...one of my fren call.....bunyi mcm cemas je.....saya pn gelabah le....
"akak2...u must help me akak"!!!maunyer saya x gelabah.....rupa2nye dia nk pinjam sandal sbb dia terpakai selipar jepun.hahahahahahaha.......ni kes kalut punya pasal lah ni........
sampai je skloh pg td terus ade meeting...en guru besar dh x sabar nk berckp...maklumlah dh 2minggu x ckp pki microfon.(klu dia tau mesti markah SKT saya rendah ni )hahahah...lama gklh dgr dia membebel.....kami pn layan jerlah...

abis meeting sesi sarapan lk...mesti kena sarap dulu,baru ada tenaga nk masuk kelas...saya cukup terharu bila ada 1 student saya dtg dn bersalam dgn saya...dia ckp dia rindu sgt dgn saya sbb dh 2 minggu xjumpa saya.....
pukul 12tgh ada perjumpaan rumah sukan lk...thn ni saya jd guru sukan rumah kuning.....harap2 thn ni kami menang le....aminnnnnnn
abis perjumpaan 2 guru besar sambung blk meeting pg td!!!!!!!bayangkan betapa boringnyer kami ni...nk buat mcmana kn....blk umah jer dh kul 2.30..mandi2 terus zzzzzzzzzzzz.......penat.....
ni pun mata saya dh nk pejam dh....ari ni lk ujan......
soo...sampai kita ketemu lgi semua......nite....

1 comment: