Fruity Strawberry Heart

Saturday, June 19, 2010

abah...........selamat hari bapa!!!

times being viewed by blogwalker
selamat hari bapa buat seluruh bapa di dunia....terutamanyer buat abah saya yg tercinta ISMAIL B OSMAN....
saya sgt2 syg kan abah...(semua org pn sygkn abah diaorg kn)...abah terlalu istimewa bg saya...tanpa abah,xmungkin saya berada dimana saya berada skrg (btl x ayat aku ni...)....
jasa dn pengorbanan abah terlalu byk utk dihitung....abah sanggup berkorban apa sahaja demi utk anak2nyer.......

walaupun kami x hidup mewah tp kami hidup dalam limpahan kasih sayang abah dan mama...kata abah,dia xde harta utk di tinggal buat kami.sbb 2 abah mahukan kami mendapat pendidikan yg sempurna...dan kini alhamdulillah..berkat kegigihan abah dan mama dlm mendidik kami,3 dr 4 anak2 abah berjaya ke IPTA..

dulu pernah ketika saya masih bergelar student,saya menggosok sehelai seluar yg abah nk pakai utk pegi kenduri....saya tanya mama knapalah seluar abah ni dh pudar dn banyak kesan jahitan akibat koyak....mama jawab seluar bah ni dh 5 thn usiane...kata abah dia xnk bazirkan duit beli seluar.....duit 2 kata abah baik bg utk anak2 nk belajar...ya allah...mengalir air mata saya...( ni pun saya tgh nangis ni )...sejak dr 2 saya berazam bila saya bekerja nanti,saya akan beli kn apa sahaja yg abah nk.....tp,skrg bila kami beli kan sesuatu utk abah,bg utk kat abah,saya tgk abah mcm serba salah nk ambik....rupanyer abah takut membebankan anak2...abah2.....

skrg dh sampai masanyer utk kami balas jasa abah.....saya dan adik2 nk bg kesenangan buat abah dan mama.......semoga allah permudahkan urusan kami agar kami boleh membalas segala jasa dn pengorbanan yang selama ini dicurahkan demi membesarkan kami....


abah....
along sayang sgt2 kt abah....along tau dlm ramai2 anak abah...along yang paling rapat dan manja dgn abah.....selagi hayat dikandung badan along akan berbakti pada abah dan mama.....terima kasih abah....( walaupn abah x baca blog )...


                                           terimakasih abah di atas segala jasa dan pengorbanan mu...

                                           mama adalah sumber inspirasi along...terima kasih mama...

No comments:

Post a Comment