Fruity Strawberry Heart

Saturday, May 29, 2010

cuti yg suam2 kuku.....

times being viewed by blogwalker
assalamualaikum......................ari ni saya ada sedikit kelapangan utk mengupdate blog kesayangan saya ni (busy benor ler gaya nyer...kehkehkeh).almaklumlah sejak mr hubby ada kt umah ni,ari2 saya jd sibuk...bknnyer apa klu duk sorang 2 saya x payah masak,basuh baju pn seminggu sekali.kemas umah pn sama.klu bersepah sgt barulh saya kemas.but since my hubby ada ni,memasak,mengemas,membasuh dan segala mcm keje umah kenalah buat sbb my hubby ni jenis pengemas orgnye.nasib baiklh dia rajin gk tlg saya...(tq abg)...wlubgmanapun,saya gembira sbb bkn slalu saya dpt berbakti pd suami terchenta ni kn....
                                          

cuti yg suam2 kuku......hehehehehehehe sbb apa????sbbnyer,saya x kemana-mana pun...just lepak2 kt umah n g kenduri kawen.....my hubby kata x de mood nk jln2 soo...................sgala outdoor xtvt dibekukan......tension gak sebenarnyer......ingatkan blh ler cuti2 malaysia..........mcm jeles jer dgr org g cuti sana-sini.................

esok.....apa saya nk buat ye????????????emmmmmmmmmmm........rasa2nyer esok saya nk g main bowling ler.....moga mr hubby nk ler join sama.bkn apa mcm xbest je jln tanpa dia kan....kang org kata ada suami tp berlagak mcm xde suami lk kang.....
                                         klu duk terperuk je kt umah nanti blh jd mcm kura-kura ni...
oklh....mata ni mcm dh nk tutup jer....jom kita tidooooooooooooooooo




No comments:

Post a Comment