Fruity Strawberry Heart

Saturday, July 10, 2010

suami ku terabai!!!!!.....

times being viewed by blogwalker
hahahahahaha........poyo jer entry saya ni kan........ada ke suami terabai...tp serius,memang saya rasa dlm minggu ni saya telah mengabaikan en.suami.....( ampun bang )...korang jgn salah sangka lk......sebenarnye sepanjang minggu ni saya memang amat2 sibuk!!!!( mcm ahli politik lak aku rasa )....bayangkan lah.....seawal jam 7am saya dh kuar dr umah utk g skoll.blk paling awal pun kul 2pm.then pas 2 dlm kul 4pm pegi skoll lk utk latihan sukan.abis je latihan dh kul 6 lbh.............mlm lk kul 9 lbh je mata ni dh nk shut down dh......
kesian lk saya kt en. suami.......dia lh yg jd tukang masak,tukang cuci,tukang basuh baju ( thanks syg......atas semua bantuan yg di hulurkan ) dlm erti kata lain...dia lh yg uruskan semua urusan dlm umah ni sepanjang waktu kesibukan saya ini......insya allah..lps esok everything back to normal.......

ari ni pg2 lg saya dh kena g skoll....sbb ari ni ada raptai penuh utk majlis sukan tahunan esok....kebetulannye mlm td hujan turun dgn lebat,,,soo padang dh jd mcm kolam.....( blh buat acara kuak lentang hahahaha)......budak2 tu apalg...suka sgt le diaorg...yelah dpt main air!!!!!aiiii le bebudak....cikgu korang gak yg penat menguruskan korang ni semua!!!!antara xtvt yg ari ni ialah..raptai penuh perbarsan,penyampaian hadia bg acara2 yg berlangsung sepanjang minggu ini dn xtvt menghias rumah sukan masing2......bersemangat sungguh cikgu2 nk mencantikkan rumah sukan masing2.....masa ni lah kita dpt tgk cikgu2 bersuka-ria buat keje.....ada gelak ketawa ( walaupun penat yg amat)..biasa 2 ketawa gak,tp kurang le sikit.....


soo let the pic tell the story...

ni penyokong kuat rumah kuning ni

ni pun sama.....

murid2 yg terlibat dlm perbarisan

pemandangan dr atas...(mcm aku naik helikopter lak.)

cikgu rumah hijau tgh sibuk hias rumah ( mcm nk kenduri je )

ni lak pasukan rumah merah....gunting...potong....apa jd??tgk esok!!!

taraaaaaaaa...ni lak rumah kuning tgh bekerjasama membuat hiasan......mcm2 adooo
masing2 dgn tugas masing..penuh tekun dan khusuk!!!go kuning go.....

ada bunga di muka????hentam je le labu!!!!

si fakhrul ni ketua kontijen rumah kuning yg ala-ala poyo.....

wlupun duduk...tp budak2 ni tetap x diam...
acara penyampaian hadiah...
ni lak acara bergosip atas padang bawah khemah..hehehehe
cun x payung saya?????
byk lg pic2 yg menarik tp dh malas nk masukkan dlm blog...........................tp......utk lelaki di bawah ini


tq sayang kerana memahami ita,membantu ita,meminjamkan telinga dan bahu ketika ita mengadu dan menangis.....sesungguhnye abaglah kekuatan ita...luv u soo much.....

No comments:

Post a Comment