Fruity Strawberry Heart

Saturday, July 3, 2010

kompang.......make up artis.........

times being viewed by blogwalker
sapa nak kawen????sapa?sapa?saya????ishhhhhhh.....saya dh nk masuk 6 thn kawen yer  tp still rasa mcm baru jer kawen  awwwww ( sapa menyampah x payah baca )....
begini kisahnyer........ari khamis lps bersamaan dgn 1.7.2001 skolah saya buat majlis persaraan n perpisahan bg guru2 yg besara dn bertukar.........dlm senarai AJK saya ni ni ditugaskan dlm bahagian sambutan dn perarakkan..ntah mcmana lh pulak tetiba saya ni disuruh join beberapa org cikgu main kompang.....dh ler sepanjang hayat saya ni x pernah sekali pun sama main benda 2......:(((((
tp oleh krn nk menyahut cabaran....saya join le diorang pukul kompang.........memang kelakar gile....bayangkanlah...xpernah sekali pun saya main kompang tetiba ari 2 saya kena main lk...kami pn sempat le praktis jap dlm masa x smpi 1 jam.......kata kwn saya..kita hentam jer lh...janji ada bunyi...dan hasilnyer...memang.......ke laut.dlm erti kata lain......kompang yg x tau rentak dn mcm bunyi cina mati pn ye....hahahahaha
satu hal lg...tetiba saya masuk kelas prasekolah,saya tgk cikgu dia tgh kelam kabut nk make up kan 4org gilrs dn 2 org boys...mrk2 ni terlibat utk jd flower girls n boys.....hahahahaha.......soo,saya dgn rela hatinyer tlh manawarkan diri utk tlg make up kn bdk2 tu......emmmmmm korang jgn x percaya....berbakat rupanye saya ni...(masuk bakul angkat sendiri) xpercaya?????tgk le gambar budak2 ni.....


ni lh bakal2 gadis melayu....



comel kn budak ni......



kumbang nan seekor

No comments:

Post a Comment