Fruity Strawberry Heart

Tuesday, May 11, 2010

la la la la

times being viewed by blogwalker
dah lama bangat saya x mengupdate kn blog saya ni..................dh byk sawang pun haaaa......apa nk buat tukang tulis blog ni sibuk yg amat sepanjang minggu ni....( stress yg menggila )..

byk sgt insiden yg terjadi sepanjang dua minggu kebelakangan ni...bermula dgn peristiwa sedih dimana saya telah kehilangan seorg sepupu akibat kemalangan jln raya...memang sedih sgt2.then sibuk dgn keje2 sekolah yg x pernah selesai...( ntah bila nk selesai aku pn x tau )

tp.....yg bestnye...semalam mr hubby dh blk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!gembira sgt2 saya bila dia dh ada dpn mata!!!tido mlm saya dh lena skrg...dh xde rasa takut2 lg!!! blk skolah je saya dh ada teman berbual kt our sweet home!!!klu x 2 blk skolah je.....rasa sumyi yg amat....

pas ni nk buat plan utk jln2 cuti2 malaysia...yahoooooooooooooooooooo

No comments:

Post a Comment