Fruity Strawberry Heart

Tuesday, August 17, 2010

puasa tanpa dia....

times being viewed by blogwalker
ooooohhhhhhhhhhhhh....lama sungguh sya x mencoretkan sesuatu disini.....nk buat mcmanakan mood nk menconteng kt blog ni tgh xde,,hukhukhukhuk................
mcmana puasa kalian semua??????dh ada tgl puasa ke???diam x diam ari ni dh 7 ari kita berpuasa kan....sekejap je masa berlalu...thn ni sya berpuasa tanpa suami tersayang disisi....sedih woooooooooooooo
masuk ari ni dh 4 ari suami sya berada di tgh lautan.....dn 4 ari jugak le sya x mendengar suaranye....rindu yg amat ni.....

tiap2 ari sya buka puasa kt umah mama n abah....bknnyer apa,agak sedih klu buka puasa sorang2...tp mlm tetap blk my sweet home...........ntah le ye......rasa mcm kosong je bla kekasih hati xde ni...nk raya pn mcm x de mood je...........oh yee....sebut pasal raya ni................this year turn beraya umah MIL..........lglh sya rasa mcm xde mood...tp kena blk gk sbbnye kenalh adilkan...dh last year umah sya punya turn............

nk mececeh panjang2 pn xde idea.......soo see u soon

2 comments:

  1. husband zieta baru naik kapal ke..? nk dekat raya pulak tu ye.. sabar jer la kan.. b strong kay..

    ReplyDelete
  2. ha'ah akak ari sabtu lps sign on.....sedih memang sedih...tp nk buat mcmana kn......

    ReplyDelete